Datum a časDnes je středa, 16.8.2017SvátekSvátek má Jáchym
Přístupy965747. návštěvník
Důležitá čísla

Tísňové linky

Integrovaný záchr. systém 112
Hasičský záchr. sbor 150
Záchranná služba 155
Policie ČR 158

Městská policie Libochovice

náměstí 5. května 48, Libochovice,
tel. 724 016 458, 606 715 956
email:
skype: mplibochovice

Skype chat, instant message

Policie ČR, OO Radovesice

Radovesice č. p. 5, 410 02  Radovesice
tel: 974 436 741


Hasičský záchranný sbor ÚK

PS Lovosice, Českolipská 1997/11, Litoměřice, tel. 950 425 001
PS Roudnice n. L., Žižkova 729, Roudnice n. L., tel:  950 428 011
SDH Budyně nad Ohří Budyně nad Ohří, Ladova 361, 411 18 tel:
728 088 555

Lékárna U Bílého jednorožce

Dr. Vacka 44, Libochovice, tel. 416 591 293

Lékaři

MUDr. Javůrek - praktický lékař
Čechova 655, Libochovice, tel. 416 591 169
MUDr. Klener - praktický lékař
Riegrova 69, Libochovice, tel. 416 591 334
MUDr. Korousová - dětská lékařka
Čechova 351, Libochovice, tel. 416 591 339

Podřipská nemocnice s poliklinikou

www.pnsp.cz
Kontakt
Město Libochovice
se sídlem:
Městský úřad Libochovice
náměstí 5. května 48
411 17 LIBOCHOVICE
email: .
e-podatelna:
tel.: +420 416 725 830
Sponzoři webu


zde může být i váš baner
Kudy z nudy

Zeptali jsme se za vás


Nově otevřený Czech POINT a informační středisko v průchodu radnice (viz LN 11/2009) jsou  již dva měsíce v provozu. Pracují zde dvě ženy, za kterými jsem se vypravil, abych se zeptal na jejich první zkušenosti. Nejdříve jsem se obrátil na první z nich, abych jí položil několik otázek.



Mohla byste se prosím představit a uvést, jakou funkci zastáváte?
Jmenuji se Marcela Křivánková a na informačním centru zabezpečuji obsluhu Czech POINTu, datových schránek, přijímám žádosti pro vystavení občanských průkazů, zápisů dětí do cestovních pasů, vyřizuji žádosti pro vydání státního občanství České republiky, vedu evidenci související s provozem hřbitova, zastupuji v nepřítomnosti paní matrikářku. Pracovnici v informačním centru nezastupuji, pokud není přítomna, tak pouze kopíruji.
Jak se Vám pracuje v nově zřízeném pracovišti?
Informační centrum je dobře umístěné, pracoviště je přehledné a pěkné. Jen zde chybí diskrétní zóna, protože se při vyřizování žádostí pracuje s osobními údaji a není zabezpečeno soukromí klienta.
Kolik lidí v průběhu dne průměrně za Vámi přijde?
Je to kolem dvaceti lidí.
Jaké jsou jejich nejčastější požadavky nebo dotazy?
Na moje oddělení chodí lidé již s konkrétními požadavky. Většinou poradím při vydávání výpisu z katastru nemovitostí, kdy je třeba upřesnit, co z výpisu potřebují. Žadatel si může výpis zkontrolovat na druhém monitoru, který je určen pro zákazníky. Odsouhlasí vytištění výpisu a uhradí příslušný poplatek.
Co byste potřebovala ke zlepšení Vašich služeb?
V současné době je pro zákazníka připraveno vše potřeb-né k tomu, abych mohla jeho požadavky vyřídit k plné spokojenosti.
Mohla byste prosím našim čtenářům vysvětlit, co je to Czech POINT?
Z mého pohledu je to opravdu dobrá věc. Výhoda je v rychlém vyřízení požadavků na jednom místě. V programu Czech POINT lze zažádat o výpisy z veřejných i neveřejných rejstříků. Dále je možné zažádat o zřízení datové schránky a další úkony s ní spojenými. Lze také provádět autorizované konverze na žádost. Nejvíce výpisů se vydává z rejstříku trestů a výpisy z katastru nemovitostí. Všechna kontaktní místa jsou viditelně označena.
Děkuji Vám za informace.
V informačním středisku pracuje, stejně jako v bývalých prostorách u zámku, slečna Petra Smolová. I jí jsem se ptal.
Jak se Vám pracuje v nových prostorách?
Nově vybavená kancelář je prostorná, splňuje požadavky pro moji práci.
Kolik lidí přijde za Vámi v průběhu dne?
Návštěvnost se zvýšila díky tomu, že informační centrum je umístěno přímo ve městě. V sezóně se počet pohybuje kolem 20, mimo sezónu je návštěvníků méně.
Na co se příchozí ptají, respektive co požadují?
Nejčastěji se ptají na možnosti ubytování, stravování a zjišťují, co zajímavého v okolí by měli navštívit. Většina z nich si zde koupí pohlednice, informační brožury a upomínkové předměty s logem Libochovic. Využívány jsou služby: kopírování, laminování, výlep plakátů, kroužková vazba.
Co Vy byste považovala za potřebné, aby došlo ke zlepšení Vašich služeb?
Myslím, že by informační centrum mělo být označené po celém městě. Návštěvníci, kteří jsou v Libochovicích poprvé, nás třeba ani nenajdou. Navíc, domnívám se, by se zvýšil i počet návštěvníků u nás.
I Vám děkuji.
Za čtenáře Libochovických novin se ptal       
- jokr -

Komentáře

Vydání
< Ročník 2017 >
I.II.III.
IV.V.VI.
VII.VIII.IX.
X.XI.XII.
Libochovické noviny
Redakční rada


Šéfredaktor:
Mgr. Josef Krob

Redakční rada:
Mgr. Barbara Bláhová
Tomáš Černý
Pavel Česal
Ing. Milena Ryšavá
Alena Šebková
Stanislav Tlustý 

               

Počasí
Anketa
© 2009 Webdesign by Media Creative s.r.o.
Developed by Smartware s.r.o., Redakční systém MultiCMS
admin | webmail | Intranet |
www.libochovice.cz - Oficiální stránky města Libochovice